רדיפת החרדים: אבוטבול התלונן במשטרה על הסתה מתמשכת

    שלמה בן יוסף No Comments on רדיפת החרדים: אבוטבול התלונן במשטרה על הסתה מתמשכת
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר בית שמש  משה אבוטבול וחברת מועצת העיר ילנה קוניאנסקי יושבת ראש מפלגת ״בית שמש ביתנו״ הגישו אתמול תלונה למשטרת בית שמש בעקבות ההסתה המתמשכת נגדם.

    ראש העיר צייד את אנשי המשטרה בעשרות רבות של דפים וחומרים מהרשת החברתית, בהם השמצות קשות ביותר עם סממן לקריאה לאלימות נגדו ונגד הציבור החרדי בעיר בית שמש וכן נגד חברת מועצת העיר על שהעזה להצטרף לקואליציה בעיר.

    לידי אתר קול חי הגיעו דפים רבים אותם הגיש אבוטבול לחוקרים ושם כותבים אזרחים נאצות קשות נגדו ונגד שולחיו

    כאמונים על התרחק מן הכיעור ומן הדומה לו הגשנו בפניכם מבחר קטן מהתגובות היותר עדינות שעלו שם. דילגנו על מילים איומות, ניבולי פה ושפה שלא תיכנס למדיה חרדית. הנה מספר ציטוטים קצרים: "…כיאה לראש העיר אבוטבול הרי חרדים הם לא אנשים נקיים". "העירייה שלכם הפכו להיות פרזיטים כמו החרדים". למה לא נותנים לדתיים לגור בקרבת בית שמש יש את צוריף או את תרקומיה, יש לנו הרבה חברים טובים שם". "הוא הרמאי הגדול בכל זה, הרצון שלו רק חרדים בעיר הזאת, ה3000 דונם הולכים רק לחרדים המסריחים שלו". "אוכלי חינם, לא פלא ששונאים אותנו בכל העולם, פראי אדם בורים". "ימח שמם, לא רוצים את אבוטבול". "לא פלא שהוא והחבורה השחורה שלו התעסקו בזיופים". "זבל אבוטבול". "'פרצוף של חלאה דומה לחזיר בר". "חוץ מקיטוב ושנאה אדון אבוטבול לא עשה כלום.. מה שכן הוא הצטיין בלרוקן את הקופה הציבורית..". "למה לא שולחים אותם לביתר עילית. יותר מתאים קרוב לערבים שיעשו להם סדר". "הסרטן של מדינת ישראל". "חייבים להקיא את כל החרדים מתוכנו".

    אבוטבול אמר כי לא תיתכן השתוללות והסתה שכזו בבית שמש נגד ציבור ואישי ציבור נבחרים וכי דברים מסוג זה יטופלו באופן מיידי וללא פשרות, אנו עמלים להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר ולא ניתן לאנשי שוליים קיצוניים לאיים ולהפריע לנו לקדם את בית שמש. בל נשכח ״שמילים מסוגלות לרצוח״ הוסיף ראש העיר.

    הוא קרא לציבור מכל החוגים לנהוג באיפוק וכבוד הדדי.



    0 תגובות